Buss plingaren


Nu är vi framme tyckte Theo! Pinsamt, tyckte mamman ;-)

Igår gjorde vi stan tillsammans med Isa, och hör och häpna semeldagen till ära åts det inte en endaste liten semla! Har förövrigt inte gjort det i år, har bakat semelbullar, men dom lär nog ligga i frysen tills dom måste slängas om ingen semel fantast(mina föräldrar t.ex kommer på fika)- ni hör kanske hur imponerad jag är av detta fluffiga gräddiga bakverk. Fick nämligen vinterkräksjukan efter att ha ätit 1 ½ semla för några år sedan, efter denna upplevelse så är dom inga stor favorit längre .
Däremot fick vi här hemma marängsvish a'la Peter/Micke inte helt dumt det heller!

Lilleman han har fått sin första tand, den dök huxflux upp från ingenstans. Nu har v däremot haft några bökig kvällar och en rinnig näsa och jag tror minsann det är ännu en rakare på G. Men enligt "våra första böcker" fick vi dom alltid i par. Så kanske lilleman följer vår trend?

Nu ska vi packa oss ut för en promenad fö att inviga sittvagnen, så den inte här ett nyhetens behag imorgon då vi ska träffa små kompisarna! Lilleman hade kunnat använda sig liggvagn ett tag till, men då lille herrn försöker kliva ur denna/ställer sig upp för att spana på in omgivning i tid och otid, så får man ständigt vara på sin vakt och snarare bära honom under armen för att han ska hålla sig på plats, så är det nog på tiden för ett byte - där han han i denna vagn nu blir fast selad. Åter kommer om hur populärt det blir ;-)




Jessika James

Sötnos! Det går inte att kommentera inlägg som man lägger in med iphone. SKIT DÅLIGT! :(

Men det var snygg klippning!

Haha nu e du mellan blond. Fortfarande blondin, men mörkare! Jag har blonderat mig :D

SÅ NU E JAG VIIIIIT IGEN :D



URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?