Arla Ekologisk ost



Älskar helger, då man kan njuta av långa mysiga frukostar med familjen. 
Att jag just denna månad har turen via buzzador att buzza Arla's ekologiska ost gjorde vårt frukostbord bara än trevligare. Denna ost finns i två smaker Tidan och Hovan. (Har själv valt osten Tidan. Men måste säga att jag velade länge innan jag bestämde mig) Ostarna kommer från Götene mejeri i Västergötland.

Hovan är mild och aromatisk medan Tidan är frisk med inslag av sälta. Båda ostarna har gemensamt att de är milda och ekologiska. Den milda smaken gör att även barnen som kanske inte annars gillar så mycket ost blev förtjust i denna.



Om man nu precis som jag vill få hem ost, yoghurt eller andra roliga produkter att prova helt gratis, hur gör man då? Hur gjorde jag?
För några år sedan blev jag nämligen tipsad av någon på facebook eller om det var det kanske på mailen om Buzzador och att det kanske kunde vara något för mig. Var då inte första gången jag hörde talas om Buzzador, men var först då jag kände att jag verkligen fick upp ögonen.

För att inte göra det hela så långdraget så går Buzzador ut på att företag hör av sig till dem med nya eller uppdaterade produkter. Det kan vara allt från mat, elektronik, dryck, webbsajter m.m. Företagen vill skapa buzz runt deras produkter och varumärken. Det är där jag kommer in i bilden.

Man blir medlem på Buzzador, fyller i lite frågor angående sig själv, intressen, levnadssituation, socialamedier mm. Då och då får man mail om kommande kampanjer, då får man gå in på deras hemsida och svara på om man skulle vilja delta i kampanjen eller inte. Buzzador går igenom ansökningarna och väljer ut passande personer efter deras profiler och frågorna de svarade på, och efter en vecka eller två får man veta om man kommit med i kampanjen eller inte.
Man får då produkten hemskickad gratis, och vad man ska göra i gengäld är att pröva produkten själv och/eller med vänner, och ge sig ut på internet och berätta om man gillade den eller inte, vilket jag precis även gjort här nu.

Vill du också bli en Buzzador? Följ då den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Bemlan) https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Bemlan Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken: http://www.buzzador.com?refstr=Bemlan&lang=SE












NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?