Blondinen inte längre blond !

Idag har jag varit hos frisören ett besök som var väl behövligt då håret var mer än nött, klippte närmare 1dm på längden - men vem märker det då det alltid är i tofs numera? Men så skönt att bli av med det.
Och färgen? Vad sjutton hände?
Skulle få en uppfräschning, lite mörkare nyans, ev några slingor i detta! Blev endast det mörkare då det var förändring nog, inte vet jag men inte sjutton är jag blond nu? Jag kanske är färgblind? Känns nog bra om några dagar. Lilleman... Han skrattar bara åt sin mamma, han undrar nog vad för konstig mössa jag satt på skallen.

Hade lovat vänner lägga ut bilder efter frisörbesöket på bloggen... Kunde dock inte vara seriös på dessa :-P hehe
Lär nu i efterhand också ångra att jag publicerar dessa bilder i all framtid... (Får be Peter fota håret bakifrån senare)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?