Behov av fler par skor?!

Som ni kanske vet har jag senaste dagarna varit på skojakt då jag är i stort behov av minst 1 par skor.
När jag och lilleman ska ut och träffa vänner så står jag ofta handfallen flera minuter och tittar mig omkring tror nästan att jag ska behöva gå utan något på fötterna. Okej.. så illa är det inte. Jag har en hel del par att välja bland. Även lilleman börjar få en ädel skara till sin samling. Men mina kära högaklackar i en lekpark eller på en lång pw kanske inte alltid funkar. Så behov av fler par skor.. oh yes i'am.. men för den skull sa jag inte att ett av paren inte var hög klackade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Mariana

Bubben är helt återställt & full av energi. :) Ons eller tors efter lunch skulle det funka för dig?! :) Är det ok om hundarna följer med så man kan pröva sakerna på plats? :) Kram



URL: http://marianasorlin.blogg.se


Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥

haha högklackat rocks! :D



URL: http://strawberrydreams.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?