Mot operation

Har fastat hela dagen och inväntat bättring på mina prover. Men dom går snarare upp än ner..inte heller värken lr tempen har varit på min sida.
Men nu på några minuter är det dags och jag rullas ner på operation.
Får hoppas på det bästa men vet först då jag vaknar. Håll tummarna.
Mina underbart fina vänner Jessie och Emma med barn har varit förbi på fm och hållit mig sällskap. Med sig hade dom en jätte gullig present. Då jag var i behov av tandborste/tandkräm så blev bilden fotad då cellofanet var öppnat. Skulle ju ha tänkt på att ta en bild innan då det var så fint inslaget :-)
På em har både stora och lilla älsklingen samt mamma och pappa varit förbi en stund. Om än jag varit trött och skrämt besökarna med mina kräkningar vid försök till att sitta upp.(pga smärta) Så har det verkligen muntrat upp att få sällskap.
Nä nu ska jag visst rullas ner eller upp? Vete sjutton vilket håll jag ska, men nånstans iaf.. :-P


Nina Johansson

Hoppas allt gått bra. Och att du får hålla dig frisk framöver.

Såg detta nu efter jag skickat smset :).



URL: http://ninakarolina.blogg.se/


Cissi

Krya på dig!



URL:


Lina

Åh kära Emmy, lider så med dig! Önskar dig all lycka på operationen. STORA KRAMAR FRÅN OSS!



URL: http://www.linaslycka.se/


Mimmy

Åh kära vän. Hoppas allt gått bra.. Du få ta å krya på dig.. mvh Mimmy Nilsson - Amadeus mamma



URL:


Jessika - Jordgubbsdrömmar! ♥

<3



URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?