Fjärilsvägg

Jag postade här om dagen denna bild på instagram då jag höll på att sätta upp mina fjärilar i sovrummet.
Fick därav många förfrågningar både där och på mail om vars dom gick att få tag på.
 
Jag har fått möjlighet att sälja dessa i sex olika färger, till vad jag tycker är ett jätte bra pris. 
Fjärilarna är tillverkade i hård akryl och sätts enkelt upp på t ex en vägg eller vars man nu kan tänkas vilja ha dom med dubbelhäftande tejp. (som medföljer.) Fjärilarna kommer i 3 storlekar, 5, 8 och 10cm.
Dom går att välja i tre olika paket  antingen med 12st, 24st eller 36st. 
Jag själv har 36st svarta. Jag behöver kanske inte nämna att jag älskar dom?! :-P
Dom finns att välja på i sex olika färger och dessa alternativ är det som finns: svart, vit, ljusrosa, röd, gul, blå.
(Se bild nedan)
 
Här nedan ser du hur många av varje fjärils storlek du får i respektive paket.
 
Leveranstiden är ca 14 dagar (mot förskottsbetalning), skicka ett mail till mig på [email protected]  om du beställa dessa eller om du har några frågor. 
 
 


mathilda

Vart kan man hitta dessa ? eller säljer du fortfarande ?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?