Frukost


Frukost är mitt absolut favorit mål. Jag vill kunna sitta ner i lugn och ro, kunna njuta länge. Älskar därför lediga dagar, helger då familjen är samlad och man kan duka upp till en härligt mysig buffé. Men vad säger egentligen att man inte kan göra det på en vardag?
Jag ser alltid till att ha bär och frukt hemma, lite olika variationer på flingor vilket gör att en helt vanlig yoghurt frukost kan kännas både lyxig och kan varieras olika från dag till dag. Är hela familjen hemma brukar jag hälla upp dessa i mindre skålar så barnen lätt kan ösa från dessa i sina skålar, och jag sedan lätt hälla tillbaka till paketen i fall det blir rester över. 
Att ha en god yoghurt att ha alla dessa godsaker i är ju sedan a och o, vår för närvarande favorit är Arlas grekiska yoghurt. Hade jag inte haft förmånen att testa den via Buzzador, hade jag nog fortfarande traskat i mejeridjungeln. 
Men nu njuter vi till fullo av våra goda frukostar. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?