L300



Jag vet inte hur det är med er, men min vanligen mjuka persikohud blir som förbytt vintertid. Det fullkomligt rasar om mig. Men direkt våren kommer så brukar huden sakta men säkert återgå till sin normala mjuka typ. Jag tycker att det är en djungel att hitta en ansiktskräm som passar just mig, vissa luktar för mycket, visa svider, visa är jätte kladdiga, visa är helt perfekta... Men då glömmer man bort vad dom heter så fort det är dags att handla en ny och då är den där jakten på perfekta krämen igång igen. Jo jag erkänner jag är lite virrig, men bara ibland! Kan hända att det är så att den perfekta krämen inte hittats och därför jag hittills inte lagt namnet/tuben på minnet.

Nu har jag i alla fall under några veckor via Buzzador fått möjlighet att prova L300 återfuktande ansiktskräm.  Och måste säga att jag hittills är väldigt positiv, den luktar inte direkt nånting alls. Vilket är en fördel. Den går in relativt snabbt i huden och gör min hud mjuk och smidig.
Har fortfarande en period kvar att prova så får återkomma med slut betyget av produkten då.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?