Sittvagnen !

Nu är vi hemkomna efter en längre promenad än vi först planerat i det snöyrande vädret, tungstyrt och motvind gav mig ett ordentligt konditonspass och tacka gudarna att jag skippat mascara idag! Möte en pappa med vagn som skrattade gott då han såg mig, och beklagade sig över vädret - vill inte veta vilken nyans mitt ansikte hade då, att jag såg ut som en snögumma förövrigt det har jag redan listat ut!
Theo stor trivdes iaf i vagnen, somnade för att sedan vakna inne på barnenshus där vi stor handlade, så pass stora grejer att jag vet inte hur jag tänkte när jag trodde att jag skulle få det under vagnen? Fick alltså på hemvägen gå med kartongen trixlandes under en arm - med snönyrande tur nog hade vi medvind då! Theo han lessnade på att kolla på bilar efter stund och slöt sina ljuva blå och sover nu sött i hallen.

Nu ska jag packa upp våra nya grejer! Bilder på dessa kommer en annan dag. Nu får ni istället se Theo hel nöjd i sittvagnen!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?