Cupcakes med dumle och chokladfrosting

Jag vet! Choklad är (och kommer vara) ett ständigt återkommande tema när det gäller bakning här på bloggen.. Jag erkänner nu som så många andra gånger att jag är väldigt förtjust i choklad i alla varianter, både läckra backverk, en god glass, att dricka varmt eller kallt eller en läskande god choklad kaka i valfrit märke. Så länge chokladen är ljus! I bakverk så kvittar det om det är mörk eller ljus choklad. Men till vardags snaskar jag inte gärna på 70%-iga kakor.

För en tid sedan bakade jag dumle cupcakes. Dvs chokladmuffins med dumle i stoppat med en frosting som man inte kan annat än älska. Dessa har jag nu lovat och åter lovat att dela med mig receptet av. Här kommer det nu äntligt! Som vanligt säger jag Baka och Njut!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?