Modelandet!

Jag har som många kanske märkt återupptagit modellandet. Vilket är super kul, får inte bara en hel massa fina bilder har dessutom lärt känna ett helt gäng fina och underbara människor - fotografer som modeller. Kika in på min facebooksida; www.facebook.com/bemlans där lägger jag upp senaste bilderna och tanken är att det ska bli nån tävling nu och då. Då jag fortfarande har ett gäng generösa samarbetspartners både via instagram och bloggen. Kommer förstås även att länka hit till bloggen via sidan, då min tanke är att börja bli duktigare på att uppdatera igen.
 
Här nedan ser ni två bilder från i söndags tagna på Sagateatern
 
Foto Matz Zingmark
Mua Sanne Dahlström och Mellanie Slotte
 
 
Foto Daniel Windseth
Mua Sanne Dahlström och Mellanie Slotte
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?