Dagens middag


Har idag provat Kelda grytbas - Texas Chili. Helt otroligt hur något som blir så gott kan vara så himla enkelt att tillaga.
Jag har sett burken på affären då jag handlat men tänkt, kan det verkligen vara så enkelt? Blir det verkligen gott? Tji fick jag. Det blev gott, och enkelt var det!

Till just denna ovan brynde jag 400g köttfärs i en stekpanna och hällde sedan över grytbasen. Lät sedan dessa stå och koka ihop i ca 2 min. Serverade det ihop med ris, nacho chips och gräddfil. Det som tog längst tid av hela måltiden var att vänta ut riset som skulle koka i 10 min. Men numera finns det ju smarta lösningar även där om man är lite små lat som mig.

Har haft turen att testa Kelda grytbas då jag är en Buzzador.
Vill du veta mer om buzzador och vad det innebär och hur du själv kan bli en, läs då gärna detta inlägg där jag beskriver hur du går till väga.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?